Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 15:26:40 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00748 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 38, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 38, Harju maakond, Rae vald, 
Rae küla, Lennuradari tee 38, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari 
tee L14, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 38, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla// Lennujaama// Lennuradari tee 30// 32// 34// 
36// 38// 40// 42// L14// L15// Pilvevälja// Soometsa// Sooserva// Tallinna 
lennuväli// Treieri// Soodevahe küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T5// 
Kasemetsa// Kuusiku// Künka// Laanemetsa tee// 2// Lennuplatsi// 15// 23// 
25// L10// L11// L12// L9// Lepiku// Rabaääre// Roosimäe// Roosimäe tee 2// 
3// L1// L2// Roosivälja tee// 1// 10// 8// Suur-Sõjamäe tn 60// Tallinn, 
Kesklinna linnaosa, Vaskjala-Ülemiste kanal V3// Lasnamäe linnaosa, Kanali 
tee 1a// 40// 50// T2// Lennujaama tee 10// 13// 4// 6// Sepise tn 2// 2a// 
4// 58// Tartu mnt 101// 103// 107// Valukoja tn 32// Väike-Sõjamäe tn 12// 
12a// 18a// 1a// 2// 22b (Pääsla, Pääsla päikeseelektrijaam, Elektriauto 
laadimistaristu , Juurdepääsutee kinnistule Lennuradari tee 38., Piirdeaed, 
Teenindustee, Patrulltee, Lõunapoolne perimeetritee, Lõuna ringtee, SMR 
radarimasti juurdepääsutee, Kiirruleerimistee, lennuraja juurdepääsutee, 
Perroon M purgimisplats, Perroon Y6 juurdepääsutee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projektis on muutunud hoone asukoht, nihkus 
esialgsest asukohast 15 m ida poole.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27074168>  (menetlus nr: 
413133), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister